بلاقا گؤره

بؤلوم لر
     
یولداش لار
     
سایغاج
rss feed
Shampion Tiraxtur
Shampionluq
آنا یارپاق       ایلگی      
+0 به یه ن

به جز ۲ روز، ۳۶۳ روز مخلص تبريزي‌ها هستم
رويانيان: خدا كند انصاري‌فرد به پرسپوليس بازگردد/ وضعيت دهنوي ۵۰ ـ ۵۰ است

مديرعامل باشگاه پرسپوليس گفت: خدا كند انصاري‌فرد به پرسپوليس بازگردد اما چيزي معلوم نيست.

خبرگزاري فارس: رويانيان: خدا كند انصاري‌فرد به پرسپوليس بازگردد/ وضعيت دهنوي ۵۰ ـ ۵۰ است

محمد رويانيان پس از جلسه امروز در سازمان ليگ براي مشخص شدن وضعيت كريم انصاري فرد در گفت‌وگو با خبرنگار ورزشي خبرگزاري فارس، اظهار داشت: جلسه‌اي را امروز در سازمان ليگ با مهدي تاج، عليپور، و نماينده باشگاه تراكتورسازي برگزار كرديم و به صورت تلفني نيز صحبت‌هايي با زيني‌زاده مديرعامل تراكتورسازي داشتيم.

وي افزود: در اين جلسه صحبت‌هاي خوبي مطرح شد و نگاه همه ما خوشبختانه مثبت است اما معتقديم اصول و قانون بايد رعايت شود و بايد همه چيز را در نظر بگيريم.

رويانيان ادامه داد: من مطمئنم تراكتورسازي و مديرانش هم به اصول اخلاق پايبند هستند. متأسفانه در پشت صحنه اتفاقاتي افتاده كه بايد حل شود تا به بازيكن و باشگاه‌ها ضربه نخورد. من نوكر مردم آذربايجان هستم.

وي يادآور شد: من مخلص مردم آذربايجان هستم و همه آنها را كه عاشق رنگ قرمز هستند دوست دارم. ما با تراكتورسازي دو روز بازي مي‌كنيم و 363 روز مخلص آنها هستيم. من نوكر مردم تبريز هستم.

وي در پاسخ به اين سؤالي كه آيا انصاري‌فرد امروز به ميدان خواهد رفت يا خير،‌گفت: به نظر مي‌رسد امروز انصاري‌فرد با توجه به شرايط به ميدان نرود. درباره دهنوي هم دنبال كار او هستيم و وضعيت او 50 به 50 است. شايد بازي كند و شايد خير. ما در حال پيگيري هستيم تا كارت دهنوي را بگيريم. نامه‌نگاري‌هايي كرديم و قطعاً نظر كميته انضباطي بايد به مراجع ديگر برسد تا كارت صادر شود.

وي در پاسخ به اين سؤال كه احتمال دارد انصاري‌فرد به پرسپوليس برگردد گفت: خدا كند اين اتفاق بيفتد اما هنوز هيچ چيز معلوم نيست.

مديرعامل باشگاه پرسپوليس در خصوص واكنش دايي مبني بر اينكه برخي از ليدرهاي پرسپوليس نبايد در اين باشگاه فعاليت كنند، گفت: متاسفانه كانون هواداران ما بي تدبير هستند و به همين دليل به زودي تغييراتي را در راس كانون هواداران و مشوقين انجام خواهم داد. دايي به هيچ عنوان دخالتي در اين امور نداشته و اين موضوع زير نظر مديريت باشگاه است، اما به زودي تغييراتي را در كانون هواداران و مشوقين كه بدون اجازه با دايي صحبتي داشته و تغييرات را اعمال خواهيم كرد.


گؤنده ر 100 درجه کلوب دات کام گؤنده ر
بؤلوم :
یارپاق لار :
 
   
 
Powerd By : ARZUBLOG.COM Theme Designer : MyTheme.ir